söndag 16 mars 2008

Armband


Som projekt arbete gjorde jag armband då intäkterna har gått till gatubarnen i Latinamerica (http://stiftelsengatubarn.se/). Armbanden ser ut som på bilden men går även att få i lila, röd eller blått band till utvalt hängsmycke. Jag har för tillfället endast sålt armbanden på min skola i Göteborg men eftersom efterfrågan på dem har vuxit skall jag försöka hitta en temporär lösning på problemet så att ni som har frågat efter armbanden kommer kunna köpa dem. Jag hör av mig så fort jag har hittat en lösning.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken skola går du i? Bor nämligen i Göteborg så kan man köpa dom där?

Anonym sa...

Jag bor också i gbg, säljer du dem fortfarande och kan man i så fall komma förbi och köpa ett? X

Anonym sa...

eller flera.. :)de är så fina så.

fashion for living sa...

Kan tyvärr bli lite svårt med tanke på att det krävs kort för att ta sig in i skolan, Men som sagt håll ut! Jag skall ta i tu med problemet redan imorgon. Tack Marie, va roligt att du tycker dem är fina.
// Louise

Anonym sa...

åh, är jätteintreserad av dem. haha! kram

Anonym sa...

Skulle jätte gärna vilja köpa ett armband ! Super snygga är dom ! :)

Anonym sa...

jag är också intresserad av att köpa ett armband så skriv gärna i bloggen vart man kan köpa dem när du vet :)

Anonym sa...

är intresserad av dina armband, finns det någon möjlighet att köpa ett? eller flera? :)