måndag 10 mars 2008

Sexy


Reklambild från Gucci.

6 kommentarer:

Anonym sa...

hej!
är det du som säljer sånna där armband som natalie (http://www.fatale.se/author/natalie) hade på sin blogg?
vart kommer du sälja dom någonstans? :)

Anonym sa...

hej!
gud vilka fina armband, jag skulle lätt köpa ett, kan du inte sälja genom bloggen? jag vill så gärna ha ett! mvh Natta_lieee@hotmail.com

Anonym sa...

Hej hej!
Jätte fina armband!
Har samma fråga jag också! =)
Går dom att köpa ngn stans??
///Ida

Anonym sa...

Hej! Jag är här i samma ärende som de andra ovan. Vilka underbara armband, och toppenidé att göra egna i ett projekt där vintsten går till en bra sak! (hoppas nu bara den gör det också...) men det jag undrar är om det går att få köpa dem över bloggen på något sätt? Vore ju en supergrej, även för dig och kidsen, eftersom flera verkar vilja ha dem!

tack å hej!

Anonym sa...

Åh, jag vill också köpa sådana armband, skitfina!!

Anonym sa...

Hej,
Grymt snygga armband Elin Kling tipsade om.. Jag bor numera i Finland och vill också köpa ett armband av dig i blått. Hur ska jag gå till väga?